Απαιτήσεις και επιστροφή
Τα παραγγελθέντα προϊόντα δεν είναι εντάξει ή όχι σύμφωνα με τις προσδοκίες σας; Θα σας συμβουλεύσουμε πώς μπορείτε να παραπονεθείτε για τα προϊόντα ή θα σας βοηθήσουμε με την επιστροφή των προϊόντων.
Θέλω να παραπονεθώ για ένα προϊόν ή αποστολήΕάν το προϊόν που αγοράσατε δεν λειτουργεί σωστά, θα φροντίσουμε για βοήθεια σχετικά με τη ρύθμιση, την επισκευή ή την αντικατάσταση. Πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα παραπόνων και να τη στείλετε στη διεύθυνσή μας μαζί με τα προϊόντα. |
Θέλω να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση και να επιστρέψω το προϊόνΜπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών από την παράδοση, δηλαδή να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χωρίς να αναφέρετε λόγο. Πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης της σύμβασης και να τη στείλετε στη διεύθυνσή μας μαζί με τα εμπορεύματα. |
FAQ - Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις
1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Παραπόνων;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Παραπόνων μας στέλνοντας ένα e-mail στη διεύθυνση: [email protected] .
2. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία μιας αξίωσης;
Επεξεργαζόμαστε τα παράπονα αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
3. Πώς να ενεργήσετε κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων;
Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση και να επιστρέψετε τα εμπορεύματα χωρίς να αιτιολογήσετε εντός 14 ημερών από τη στιγμή που εσείς ή ένα πρόσωπο που έχετε ορίσει παραλάβετε τα αγαθά. Μετά την επιστροφή των εμπορευμάτων, θα σας επιστρέψουμε το καταβληθέν ποσό αγοράς με τη μορφή αποστολής πληρωμής στον λογαριασμό σας.
4. Μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση εάν αγοράσω ως εταιρεία;
Όχι, δυστυχώς η εταιρεία δεν είναι φυσικό πρόσωπο και ως εκ τούτου δεν μπορεί να επιστρέψει τα εμπορεύματα εντός της νόμιμης προθεσμίας των 14 ημερών όπως με ιδιώτες. Είναι δυνατό να συμφωνήσετε για την ανταλλαγή αγαθών με άλλα προϊόντα.
5. Ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων;
Η επιστροφή των εμπορευμάτων στην αποθήκη μας είναι εξ ολοκλήρου στη δική σας αρμοδιότητα. Αυτό ισχύει και για το κόστος που σχετίζεται με αυτό.
6. Πού πρέπει να στείλω τα αγαθά που θέλω να επιστρέψω;
Πριν επιστρέψετε τα εμπορεύματα, συσκευάστε τα σωστά και κολλήστε μια ετικέτα με τη διεύθυνσή μας στην εξωτερική πλευρά της συσκευασίας. Ακολουθεί η διεύθυνση αποστολής του πακέτου με τα επιστρεφόμενα προϊόντα:
Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia
Αλλά πρόσεχε! Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία λαμβάνουμε το δέμα σας από τον μεταφορέα. Επομένως, πριν στείλετε τα εμπορεύματα, βάλτε τα στην αρχική κατάσταση στην οποία προήλθαν από εμάς και γεμίστε το κουτί με υλικό που θα προστατεύσει τα εμπορεύματα από ζημιές κατά τη μεταφορά. Εάν, παρόλα αυτά, συμβεί κάτι με την αποστολή σας καθ' οδόν προς εμάς, επικοινωνήστε αμέσως με τον μεταφορέα που σας παρέλαβε το δέμα και ζητήστε αποζημίωση για τη ζημιά.
7. Θέλω να ανταλλάξω τα εμπορεύματα (π.χ. λόγω λάθος μεγέθους). Πώς πρέπει να προχωρήσω;
Εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου (δηλαδή, δεν υπάρχουν ακαθαρσίες πάνω του - τρίχες, βρωμιές κ.λπ.), έχει δοκιμαστεί μόνο, είναι δυνατή η αλλαγή του προϊόντος με άλλο μέγεθος. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τη φόρμα παραπόνων και να αναφέρετε στο σημείωμα το αίτημα ανταλλαγής για άλλο προϊόν/άλλο μέγεθος.
8. Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε είδος προϊόντος;
Σιγουρα οχι. Ο νόμος ορίζει επακριβώς ποιες κατηγορίες αγαθών δεν μπορούν να επιστραφούν. Για παράδειγμα, ακουστικά για το αυτί (ακουστικά κατασκοπείας) και παρόμοια.
Ο αγοραστής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της οποίας αποτελεί αντικείμενο
- πώληση αγαθών κατασκευασμένων σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις του αγοραστή, προϊόντων κατά παραγγελία ή προϊόντων που προορίζονται ειδικά για έναν αγοραστή (π.χ. παραγωγή λογότυπου νέον ή για προβολέα gobo, ετικέτες επωνυμίας κατά παραγγελία σύμφωνα με το αίτημα του αγοραστή),
- πώληση αγαθών που υπόκεινται σε ταχεία μείωση ή υποβάθμιση της ποιότητας,
- πώληση εμπορευμάτων κλεισμένα σε προστατευτική συσκευασία, η οποία δεν είναι κατάλληλη για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και της οποίας η προστατευτική συσκευασία έσπασε μετά την παράδοση των προϊόντων (π.χ. ακουστικά για το αυτί - ακουστικά κατασκοπείας, καθαριστικό νιτρωδών κ.λπ. ),
- την παροχή ηλεκτρονικού περιεχομένου εκτός του φυσικού μέσου, εάν η παροχή του ξεκίνησε με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και ο καταναλωτής δήλωσε ότι ενημερώθηκε σωστά ότι με την έκφραση αυτής της συγκατάθεσης χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση (π. μια ψηφιακή/ηλεκτρονική άδεια λογισμικού).
9. Πότε θα λάβω την πληρωμή μου για τα επιστρεφόμενα αγαθά;
Στέλνουμε χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα το αργότερο 14 ημέρες μετά την παραλαβή του πακέτου και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων. Σύμφωνα με το νόμο, έχουμε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής στην αποθήκη για να επεξεργαστούμε τα εμπορεύματα από τη σύμβαση. Θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που ήρθε σε εμάς η πληρωμή. Με εξπρές πληρωμές (Πιστωτική κάρτα, Google Pay, Apple Pay κ.λπ.), τα χρήματα θα φτάσουν στον λογαριασμό σας εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η τραπεζική μεταφορά διαρκεί συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες. Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα τον αριθμό λογαριασμού σε μορφή IBAN (Προσθήκη επίσης όνομα παραλήπτη) για την επιστροφή χρημάτων και θα επιστρέψουμε την πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος.